בלה עברון, 052-4892900, bella@bella.co.il
רשימות תפוצה – יצירה ודיוור
איך ליצור רשימת תפוצה?
איך לשמור על קשר עם הלקוחות בקלות ובפשטות
בעזרת רשימות דיוור?
איך להגדיל את רשימת התפוצה באופן יצירתי וחוקי?
רוצים לעבוד בצורה מקצועית?
צלצלו אלינו עכשיו: 052-4892900
בוודאי קרה לך שקיבלת מכתבים במייל מאנשים שלא הכרת ומייד מחקת אותם.
לאחר שנכנס לתוקף "חוק הספאם" התופעה פחתה. (למרות שעדיין מקבלים הודעות ספאם מפעם לפעם).
האי-מייל הוא כלי עוצמתי שעוזר לנו להשיג לקוחות, להציג את עצמנו ואת העסק שלנו ולאפשר להם לרכוש מאיתנו.
אז איך בכל זאת מדוורים, שומרים על החוק ומגיעים ללקוחות?
מערכות שליחת המכתבים האוטומטית נוצרו כדי להגן עליך ועלי.
לשם כך נוצר הרישום הכפול שבו כל מי שנרשם למערכת מתבקש לאשר את הרשמתו.
ההרשמה נקלטת במערכת ונשמרת שם באופן אוטומטי.
כל נמען המקבל דואר מהמערכת, ורוצה להסיר את עצמו מרשימת התפוצה עושה זאת באופן עצמאי והמערכת מסירה אותו מהרשימה
מיידית באופן אוטומטי.
כך נוצר מצב של win win כאשר אנחנו מקבלים דיוור רק ממקורות אותם ביקשנו וגם שולחים דואר רק למי שביקשו והתעניינו בנו ובמוצרים / שירותים שלנו.
המערכת המובילה בישראל לשליחת דואר לרשימות תפוצה באופן חוקי היא רב מסר.
האם יש לך רשימת נמענים (רשימת תפוצה) שאינה גדלה וצומחת?
לפניך שירות שמאפשר לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך!
שיתופי פעולה עם קולגות
או עסקים אחרים
אנחנו נדאג ליצור קשר עבורך עם לקוחות שונים שלנו, שיש להם אותו קהל יעד כמו שלך אך אינם מתחרים בך.
ניצור את הקשר ביניכם ונדאג שתמליצו כל אחד, לרשימה שלו, על השני.
ההמלצה נעשית דרך האינטרנט, באמצעות דף נחיתה יחודי שאנחנו מכינים עבורכם.
מכיון שאינכם מתחרים, אך מדברים לאותו קהל יעד, זה שיתוף פעולה מעולה להגדלת רשימות התפוצה שלכם.
לדוגמא:
אם את בעלת בית ספר למקצועות האופנה וקהל היעד שלך נשים, תשמחי ליצור שיתוף פעולה עם
בעלת עסק שמעבירה סדנאות לנשים בנושא בורסה. לשתיכן אותו קהל יעד: נשים.
ואתן לא מתחרות זו בזו, המוצרים והשירותים שאתן נותנות שונים לחלוטין.
מה יותר טוב מאשר להמליץ אחת על השניה?
זהו שיתוף פעולה קלסי ואנחנו סוללים לך את הדרך ויוצרים את שיתוף הפעולה הזה.
*השירות מיועד למי שמדוורים
באמצעות מערכות דיוור אוטומטיות כגון רב מסר
אנחנו יוצרים עבורך את הטופס המתאים באתר שלך בעזרת מערכת חוקית לדיוור,
אנחנו כותבים את המסרים כתיבה שיווקית,
מתזמנים אותם ושולחים ללקוחות שלך שמעוניינים לקבל ממך דואר.
אנחנו עושים את זה נכון, כך שתציע ללקוחות ערך ותגרום להתעניינות במה שיש לך להציע.
בנוסף, תקבל את הנתונים הסטטיסטיים כדי שתדע מי פתח את המכתב והתעניין במה ששלחת לו,
ואיך אפשר למנף את הידע הזה, להציע ללקוחות שלך מה שהם באמת רוצים ומתעניינים בו.
אחרי זה כבר יהיה לך הרבה יותר פשוט למכור.